Delegowanie pracownika – co należy wiedzieć

Wiele spółek w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z interesantem, negocjacji lub innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd służbowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii wytycza nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Wobec tego by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka pracownicy delegowani. Mają one na celu uzmysłowienie i edukowanie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.