Co należy wiedzieć przed delegowaniem pracownika

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas dotyczą. Jeżeli wyjazd jest jedynie na kilka dni nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto potrzebuje wysłać pracownika do pracy w innym państwie należącym do Unii Europejskiej. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria jakie są organizowane przez: nowa dyrektywa wdrożeniowa delegowanie Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.